سیاری از

طراحی کاراکتر کارتونی ، پروژه خود را با طرح شروع می کنند. و بیشتر موافقان طراحان موافقند که این غالباً در جایی صورت می گیرد که ذات شخصیت دستگیر شود. بنابراین وقتی در حال طراحی خود هستید ، اطمینان حاصل کنید که آن جادو را از دست نمی دهید.

لوری روون می گوید: "من سعی می کنم به سبک اصلی نقاشی خود چسبیده باشم ، زیرا غریزه این است که آن را امتحان و تمیز کنم." "من دوست ندارم احساس کنم که توسط شخصیت ها خلق شده ام ؛ دوست دارم احساس کنم که به تازگی با آنها روبرو شده ام."

پرنیل اومر می گوید: "وقتی شروع به طراحی شخصیت خود می کنید ، جزئیات آن را جلب نکنید." "تصمیم بگیرید که می خواهید ارتباط برقرار کنید ، سپس طرح هایی گشاد با حرکت ، بازیگری و جریان ایجاد کنید. به محض شروع به محکم تر کردن نقاشی ، به طور خودکار مقداری پویا را از دست می دهید ، بنابراین مهم است که زندگی به همان اندازه داشته باشید. در مراحل اولیه ممکن است. حرکت بعداً غیر ممکن است ، بنابراین مطمئن شوید که این در طرح اولیه است. "

02. قدم از مواد مرجع فاصله بگیرید

در حالی که باید الهام از جایی به وجود بیاید ، هدف این است که چیزی اصلی ایجاد شود. بنابراین رابرت والاس - معروف به دندان های موازی - پیشنهاد می کند که هنگام کار ، مواد مرجع را در مقابل خود نداشته باشید.

او می گوید: "اگر به چیزی نگاه کنید و سپس آن را امتحان کنید و به طرز خطرناکی در ذهن خود بیاد بیاورید ، این زمانی است که شما به جای آنکه یک چیز جدید باشد ، چیز جدیدی می سازید." در بالا می توانید چهره های معروف و مشهور والاس را ببینید که برای یک فروشگاه بزرگ هنگ کنگ ایجاد شده است.

https://maktabtv.com/Courses/character-design/

03. در مورد شخصیت های دیگر تحقیق کنید
برای راهنمایی ، امتحان کردن و ساختارشکنی که چرا برخی از طراحی شخصیت ها کار می کنند و چرا برخی از آنها کار نمی کنند ، می تواند مفید باشد. کمبود مواد پژوهشی برای یافتن آن وجود ندارد. شخصیت های مصور در همه جا ظاهر می شوند: در تبلیغات تلویزیونی ، جعبه غلات ، علائم فروشگاه ، برچسب میوه ، انیمیشن در تلفن های همراه و موارد دیگر. این الگوهای شخصیت ها را مطالعه کنید و به این فکر کنید که چه چیزی باعث موفقیت بعضی افراد و خصوصاً در مورد آنها می شود.

اوموم توصیه می کند: "وقتی با شخصیت هایی کار می کنید که باید از آنها الهام بگیرید" ، و می توانید از طریق تحقیق این کار را انجام دهید. ذهن شما یک کتابخانه تصویری است که می توانید آن را پر کنید. سعی کنید به اطرافیان خود توجه کنید - نحوه قدم زدن ، حرکات آنها ، چگونه آنها لباس می پوشند - و از آن در طراحی شما استفاده می کنند. "

04. . بلکه به جای دیگری نیز نگاه کنید
همچنین ایده خوبی است که هنگام شکار برای الهام گرفتن ، فراتر از طرح های شخصیت قرار گیرید. روون می خندد: "من مراسم جفت گیری پرندگان را بسیار دوست دارم." حرکات عجیب و غریب می تواند رفتار شخصیت منحصر به فرد را برانگیزد.

وی می افزاید: "هنگامی که من یک پروژه را شروع می کنم ، اغلب با این احساس که می خواهم فرار کنم ، شروع می کنم." این فرایند با طراحان فیلمبرداری از فیلم خود شروع می شود و سعی می کند چیزی از حرکت یا وضعیت ایده شخصیت را ثبت کند.

الهامات دیگر عبارتند از سرامیک - یک بافت ارگانیک و پالت رنگ خاموش باعث می شود کار او احساس بیش از حد بالینی کند - و لباس های محلی.

05. ایده اصلی را از دست ندهید
طراحی شخصیت استودیوی Jo-MeiSea of ​​Solitude یک بازی آینده توسط استودیوی Jo-Mei است [تصویر: Jo-Mei]
به راحتی می توان به طور ناخودآگاه اجازه داد که طرح های مورد علاقه ما روی ما تأثیر بگذارد. Cornelia Geppert ، مدیرعامل استودیوی indie games Jo-Mei ، با طراحی زیبا و منحصر به فرد شخصیت های بازی های ویدیویی ، از طرفداران بزرگ The Last Guardian است.

در یک لحظه یکی از اعضای تیمش باید به او گفت که طراحی Sea of ​​Solitude بسیار شبیه به The Last Guardian نیست. او نگاهی به آثار هنری اولیه خود انداخت ، و این احساسی را که هنگام خلق آنها به وجود آورد ، بازگرداند. این پروژه در مسیر برگشت.

06. اغراق کنید

اغراق در بیان ویژگی های تعریف c طراحی هاراکت کمک خواهد کرد تا بزرگتر از زندگی ظاهر شود. ویژگی های اغراق آمیز نیز به بینندگان کمک می کند تا ویژگی های اصلی شخصیت را مشخص کنند. اغراق در کاریکاتورهای کارتونی مهم است و به تأکید بر برخی خصوصیات شخصیتی کمک می کند. اگر شخصیت شما قوی است ، فقط به آن بازوهایی با اندازه معمولی ندهید ، آنها را سوپ کنید تا آنها پنج برابر بزرگتر از حد باشند.


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها