طراحی کاراکتر کارتونی

Ørum توصیه می کند خطوط مستقیم و منحنی را متعادل کنید. خطوط مستقیم و منحنی به شخصیت شما ریتمی می دهند. یک خط مستقیم (یا یک خط ساده) چشم را به سرعت هدایت می کند ، در حالی که یک منحنی (یا یک خط دقیق) چشم را آرام می کند. "

همچنین ارزش تعادل بین کشش و فشرده سازی را نیز باید در نظر بگیرید. Ørum می گوید: "حتی یک نمایش خنثی می تواند با استفاده از این دو رویکرد ، چشم را به خود جلب کند و منجر به یک طراحی شخصیت مؤثر شود."

11- از ساختار شوخی استفاده کنید

روون با به اشتراک گذاشتن کلیپ های طنز آمیز از شخصیت های خود در اینستاگرام ، نام خود را رشد داد و در ادامه روی پروژه هایی برای دیزنی ، بی بی سی و MTV کار کرد و خود را در این روند جایزه و نامزدی BAFTA به دست آورد. با این حال ، این سالها کم موفقیت ترین او در انجام کمدی استندپ بود که الهام بخش انیمیشن های شخصیت علامت تجاری وی بود.

وی توضیح می دهد: "این از طریق ایستادگی است که من مختصر بودن را یاد گرفتم. نوعی ساختار شوخی است." دانستن چگونگی تنظیم این کلیپ از ناکامی ها و موفقیت های گذشته در صحنه ناشی می شود: "شما خیلی سریع یاد می گیرید که چگونه به نقاط خاصی ضربه بزنید" ، او می خندد.

12. آن را ساده نگه دارید
و همچنین دانستن چه موقع اغراق آمیز ، اروم نیز علاقه دارد اهمیت سادگی را برجسته کند. "من همیشه سعی می کنم طرح ها را با کمترین خط ممکن برقرار کنم. این بدان معنا نیست که کار در ایجاد حجم ، قرار دادن و طراحی کاراکتر قرار نگرفته است ، بلکه سعی می کنم تا حد ممکن ساده سازی کنم و فقط می گذارم. خطوط و رنگ هایی را که اطلاعات لازم را منتقل می کند ، پایین بیاورید. "

13. تمام زوایا را در نظر بگیرید
طراحی شخصیت هیلدا هیلدا برای ظاهر شدن در یک نوار طنز باید از همه زوایا کار کند [تصویر: لوک پیرسون / کتابهای پرواز در حال پرواز]
بسته به آنچه برای طراحی شخصیت خود برنامه ریزی کرده اید ، ممکن است لازم باشد که از همه زوایا چه چیزی را به نظر می رسد. یک شخصیت به ظاهر مسطح می تواند شخصیت کاملاً جدیدی را بدست آورد که از آن طرف دیده شود ، اگر مثلاً شکم آبجو بزرگی داشته باشد.

در کارگاه آموزشی Character Design Crash Course در Pictoplasma 2019 ، Jurevicius و Rilla Alexander از حاضران خواستند که شخصیت های خود را در پوزهایی که توسط سایر شرکت کنندگان ، سبک زندگی طراحی شده است ، ترسیم کنند.

و اگر می خواهید آن را به یک کمیک استریپ ، یک هیلدای لا لوک پیرسون تبدیل کنید ، لازم است که نه تنها از همه زاویه ها حس کنید ، بلکه به نظر خوب هم می رسد.

https://maktabtv.com/Courses/character-design/

"چگونه هیلدا را از پشت بکشیم بدون اینکه موهایش بلوز شبح خود را ببلعد" ، چگونه می توان گره خود را از بالا بکشید. یک نبرد طولانی و کشیده با نحوه نگاه بینی او . اینها همه مسائلی بود که پیرسون هنگام خلق شخصیت خود با آن روبرو بود. این مشکلات در نهایت به راه حل های طراحی منجر شد.

14. آن را به صورت سه بعدی بسازید
اگر شخصیت شما در دنیای سه‌بعدی وجود داشته باشد ، به عنوان یک انیمیشن یا حتی به عنوان یک اسباب بازی ، از لحاظ قد ، وزن و شکل ظاهری آن از اهمیت بالایی برخوردار است. روش دیگر ، یک قدم جلوتر بروید و یک مدل بسازید.

الکساندر می گوید: "حتی اگر کسی نیستید که به صورت سه بعدی کار می کند ، با تبدیل شخصیت خود به سه بعد می توانید چیزهای زیادی بیاموزید." این بخش مهمی از فرایندی است که دانشجویان در آکادمی پیکوپلاسما دنبال می کنند.

15. رنگ ها را با دقت انتخاب کنید
تصویر یک دختر: طراحی شخصیت
رنگهای تکمیل کننده تعادل دلپذیری را ایجاد می کنند [تصویر: پرنیل اوموم]
رنگ ها می توانند به ارتباط شخصیت یک شخصیت کمک کنند. به طور معمول ، رنگ های تیره مانند سیاه ، بنفش و خاکستری موارد بدی را با نیت های بدخواهانه ترسیم می کنند.

رنگ های سبک مانند سفید ، بلوز ، سنجاق و زرد بیانگر بی گناهی و پاکی است. رنگهای قرمز ، زردها و بلوزهای کمیک بوک ممکن است به نوعی ویژگی های قهرمان را به یک طراحی شخصیت برسانند.

اروم توضیح می دهد: "برای انتخاب رنگهای مؤثر ، درک قوانین اساسی رنگ مهم است." "با رنگهای اصلی ، فرعی و ثانویه و همچنین رنگهای تک رنگ و مکمل آشنا شوید. یکی از تکنیک های تولید پالت رنگی موثر ، انتخاب دو رنگ مکمل و کار با آنها در یک طرح رنگی تک رنگ است."

"شما تعادل ایجاد خواهید کرد زیرا رنگهای مکمل پویایی را ایجاد می کنند ، در حالی که رنگهای تک رنگ باعث ایجاد احساس آرامش می شوند. شما همچنین می توانید یک طرح رنگی سوم را امتحان کنید که یک رنگ سوم (به عنوان مثال بنفش ، نارنجی و سبز) را اضافه می کند ، و سپس با تک رنگ کار کنید. نسخه هایی از این رنگ ها است ، اما برای این که به خوبی کار کند ، نیاز به برنامه ریزی و مهارت بیشتری دارد. اگر به رنگ جدیدی هستید ، سعی کنید آن را ساده نگه دارید. "

برای مطالعه بیشتر در این مورد ، به مقاله ما در مورد تئوری رنگ مراجعه کنید.

16. مو را فراموش نکنید
شخصیت با موهای قوی
شکل ، تقسیم و خط مو رازهایی برای ترسیم موهای خوب است [تصویر: پرنیل اوموم]
"yearsrum." چند سال پیش من از متنفر کردن مو به دوست داشتن آن رفتم. " "پیش از این ، من کار کردن تمام جزئیات و جهت موها را به عنوان یک تلاش خسته کننده مشاهده می کردم. حالا بیشتر به آن به عنوان یک شکل بزرگ و ارگانیک فکر می کنم ، که مانند یک پرچم در باد نشان دهنده و تأکید بر حرکت شخصیت است. یا اطراف آن

"با ایجاد یک شکل بزرگ شروع کنید و آن را به بخش های کوتاه تر تقسیم کنید ، در حالی که فکر می کنید موها در کجا قرار دارند و قسمت مو در کجا قرار دارد. هر خط باید به تعیین حجم ، شکل و جهت t کمک کند.


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها